پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215777
امام جمعه شهرکرد: خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند
تاریخ انتشار : 1395/05/12 16:56:09
نمایش : 1002
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: خبرنگاران ديده بانان تيزبين و سربازان خط مقدم در جبهه جنگ نرم با استکبار و صهيونيسم هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محمدعلي نکونام روز سه شنبه در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه افزود: رسالت، جايگاه و وظيفه ذاتي خبرنگاران و اصحاب رسانه اين است که با تمام توان در ترويج فرهنگ اسلام ناب و دين مبين رسول الله (ص) بکوشند.

وي ، آفت حرفه خبرنگاري در نظام جمهوري اسلامي را دعواهاي بيهوده داخلي و حزبي و گروهي دانست و اظهارکرد: دشمن از سرگرم شدن اصحاب رسانه و مطبوعات به مسائل جناحي و سياسي بيشترين بهره را برده است بنابراين خبرنگاران ولايي بايد هوشيار باشند.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري، تبيين جايگاه ولايت را از رسالت هاي اصلي اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: دشمنان از تريبون نمازجمعه به عنوان جايگاه اطلاع رساني و چشم و گوش امت اسلامي واهمه دارند.

حجت الاسلام نکونام تاکيد کرد: برخي افراد با غفلت و بي بصيرتي در برخي مواقع با دشمنان نظام جمهوري اسلامي ناآگاهانه يا آگاهانه همصدا مي شوند که بايد رسانه ها و اصحاب مطبوعات آنها را شناسايي و به امت اسلامي معرفي کنند.

وي تقوا و ايمان به خدا را ملاک اصلي خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: اگر تعهد و ايمان راسخ به حق تعالي در قلم رسانه ها حاکم باشد هيچ گاه لغزش در نگارش خبرنگار اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه شهرکرد افزود: فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) در برهه کنوني در منطقه و دنيا از سوي استکبار به وسيله گروه هاي فاسد تکفيري و داعش به بازي گرفته شده که اين مساله رسالت رسانه ها را دوچندان مي کند.

در اين ديدار تعدادي از خبرنگاران مشکلات و چالش هاي پيش رو در عرصه توليد خبر را بازگو کردند.

چهارمحال وبختياري 51 نشريه دارد که از اين تعداد 7 نشريه دو فصلنامه، 10 فصلنامه، 13ماهنامه، 9 دوهفته نامه، 11هفته نامه و يک روزنامه است، همچنين نمايندگان 16 خبرگزاري داخلي در استان به امر اطلاع رساني اشتغال دارند.

17 مراد سالروز شهادت شهيد صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، روز خبرنگار نامگذاري شده است.

محمود صارمي در سال 1347 در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و در 17 مرداد 1377 به دست طالبان در مزارشريف افغانستان به شهادت رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html